عسل عسل ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نفس ما

من برگشتم هورا

1392/1/15 11:14
نویسنده : فاطمه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید من بعد از کلی تاخیر برگشتم ، ولی باور کنید خیلی سرم شلوغ بوده آخر سال و اول سال معمولا " برای من فاجعه است از نظر زمان ولی خوب بلاخره تموم شد دیگه و من با خیلی حرف و خب رجدید برگشتم .

- اول از همه تولد ستیا خانوم ١٧/١٢/٩١ برگزار شد و خیلی خوب بود ستیا خانوم امسال ٣ تا تولد داشتن اول با خانواده خودمون ، روز بعد با خانواده شوهر عمه و روز سوم هم در مهد کودک خیل همه چیز عالی بود و به همه خوش گذشت و دختر گلمون هم همکاری کرد .

- ٢٠ اسفند بنده وقت سونوگرافی غربالگری داشتم که صبح با بابایی آماده شدیم و رفتیم موسسه نسل امید بماند که اون جا چقدر معطل شدیم و من هم خیلی استرس داشتم ولی در کل آخرش خوب بود اول اینکه بابایی برای اولین بار تصویر شما رو زنده روی تصویر مونیتور دید و کلی ذوق کرد و دوم هم اینکه آقای دکتر بهمون گفت شما احتمالا"‌ (( دخمل بابایی )) هستی .

-

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ما می باشد