عسل عسل ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس ما

شماره 11

1391/6/29 10:00
نویسنده : فاطمه
188 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دایی کوچیکم با خانواده اش از اصفهان اومدن ،‌قبل از رسیدن زنگ زدن و گفتن داریم می آییم دیدن نوه ها وقتی به خواهر شوهری گفتم این شکلی شد عصبانی و گفت بعد از ٦ ماه الان که که من رفتم سرکار آخه من چقدر بیچاره هستم گریه

بعد از ظهر رسیدن و رفتن خونه ی مامان این ها من وهم رفتم کمک مامانم شوهری هم که عاشق داییه کوچیکه است با کله تشریف آوردن .

شب خوبی بود دور هم کلی خندیدیم  و خوش گذشت

داداش بزرگم توی کارش به یک مشکل خیلی بزرگ برخورده براش دعا کنید ممنون

خدایا میدونم خیلی بزرگی و کار دادشیم خیلی کوچیک ولی به بزرگی خودت یک باره دیگه عظمت خودت رو بهش نشون بده آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ما می باشد