عسل عسل ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس ما

شماره 8

1391/6/19 13:26
نویسنده : فاطمه
174 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونید چه حالی از آدم گرفته میشه وقتی یک متن طولانی و بسیار زیبا رو تایپ میکنه ولی قبل از اینکه Save کنه برق ها بره اونم در نقطه ای از شهر که سالی یک دفعه هم شاید برق هاش نره ! و همه چی بپره بره پی  کارش من در ابتدا بعد از این سانحه این شکلی شدم    عصبانی    ولی نا امید نشدم و دوباره دست به کار شدم و در نهایت خوش خیالی شروع کردم به نوشتم ولی دوباره همون بلا سرم اومد و این شکلی شدم عصبانیگریه

 

ولی بی خیال من دوباره مبارزه کردم .

من وخوشتیپ در پی تصمیم که هفته قبل گرفته بودیم و حالی که ازمون گرفته بودن آخر هفته رو مرخصی گرفتیم و رفتیم شمال جاتون خالی خیلی حال داد ( لغتی بهتر از این به ذهن در حال حاضر داغونم نمی یومد) هم خلوت بود ( اندر فواید تعطیلی هفته گذشته) و هم هوا عالی بود ، ما که همش توی مراکز خرید بودیم و کلی خرید کردیم و درضمن کلی هم لباس برای جوجه ی آینده خریدیم نگید بی جنبه هستیم ها با توجه به قیمت هایی که هر روزدر حال افزایشن به نظرم کار بسیار عاقلانه ای محسوب میشود

چند روزی هست که جوجه ی خاله رو ندیدم و دلم برایش یک نقطه شده امشب خونه ی مامان این ها دعوت هستیم آی من بچلونم این جوجه رو !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:35
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام عزیزم ممنوم که به ما هم سر زدید رفتم جوجتون رو دیدم و بهش رای دادم امیدوارم همیشه سالم و سرزنده باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ما می باشد