عسل عسل ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس ما

ولنتاین مبارک

1391/11/26 10:21
نویسنده : فاطمه
210 بازدید
اشتراک گذاری

کنجد جونم ببخشید که خیلی دیر میام این جا ، آخه حالم اصلا " خوب نیست و سرم هم خیلی شلوغه جبران میکنم عزیزم دلم .

امروز ولنتاین یا همون روز عشقه .قلب

دیشب بابایی منو و شما رو سورپرایز کرد قرار بود بریم خونه عمه و بابا بزرگ به من زنگ زد که آماده بشم خیلی طول کشید تا بیاد نگران شدم تو همین فکرا بودم دیدم زنگ در آپارتمان رو زدن و بابایی با یک ساک خوشکل اومد تو من و شما رو محکم بغل و کرد و کلی ماچمالی و کلی کادو بهمون داد باورم نمیشد حوصله این کار رو داشته باشه ولی خوشتیپ منه دیگه ازش بعید هم نبود بابایی یک جفت گوشواره به شکل ستاره و با عروسک گوسفند قرمز ، یک جعبه شکلات و یک گل رز قرمز و مشکلی بهم داد واقعا" ذوق کردم ، کنجئ جونم نگی چه مامان بی معرفتی دارم ها به جون خودم روز قبلش بابایی توی یک مغازه یک انگشتر خشگل سنگ یمن دید که من براش خریدم و بهش گفتم اینم کادوی شما یک همچین مادری داری شما !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ما می باشد