عسل عسل ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس ما

اولین ورود

1391/5/23 9:50
نویسنده : فاطمه
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه قلب

این اولین مطلبی هست که دارم این جا می نویسم ،‌ خیلی خوشحالم و دوست دارم همیشه موضوعات خوب  و قشنگ بنویسم

هدفم از نوشتن این هست که سال های دیگه وقتی جوجه من و شوهری از آسمون از پیش خدا اومد پیش ما یادمون باشه که چی بودیم و الان چی هستیم

نگید خیلی سرمست هستم ها ولی دلم می خواد یک مخاطب ثابت داشته باشم که اسمش رو میذارم جوجه تا وقتی تصمیم گرفت به دنیا بیاد و بعدا این فضا رو دید خاطرات خودم  و خودش رو همه رو یک جا بهش تقدیم کنم اسم خودم هم این جا قناریه چون شوهری صدام میکنه قناری ، شوهری هم که معلومه دیگه شوهری !

تصیم دارم یه مدتی یکم از خاطرات گذشته هم براتون بذارم تا خودم یادم نره روزهای گذشته رو

بوس برای همه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:06
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان آینده(آرزو)
3 شهریور 91 23:03
سلام عزیزم به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی .....کار خوبی میکنی انشاا.... هر وقت نی نی خواستی زودی بیاد تو دلت ....دوست داشتی به وب منم سر بزن


ممنونم عزیزم ، امیدوارم همه ی آرزوهای قشنگت همیشه برآورده بشه
نارینه
26 شهریور 91 2:08
سلام عزیزم

برات آرزو میکنم که بهترین و شادترین لحظه ها رو تو وبلاگت ثبت کنی ... و امیدوارم زود زود جوجه کوچولوتون رو از خدا جون هدیه بگیرید



دوست عزیزم
مطمئن باش وقتی آرزوهای خوبی برای دیگران داشته باشی بهترین آرزوها برای خودت در راهند ... فکر کنم جوجه ما هم در راه باشه ! ممنون که به من سر زدی بوس


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ما می باشد